joi, 24 martie 2011

Tort Musuroi de cartita



Aluatul : 4 galbenuse, 100 gr.zahar,100 gr.unt,100 gr.nuca macinata,4 linguri cacao,100 gr.ciocolata rasa sau stropi de ciocolata (din pachet ptr deco) 2 linguri faina si 2 linguri amidon alimentar,1 pachet zahar vanlilat,1 pachet praf de copt,4 albusuri batute spuma
Crema : 600 ml.frisca,200 gr.mascarpone,100 gr.bucatele de ciocolata,2 plicuri zahar vanilat,4 linguri zahar pudra,5 plicuri intaritor ptr frisca.
5 banane
Modul de preparare dupa cum urmeaza in imagini ;)
















este o prajitura EXTREM de fina si gustoasa intalneste toate gusturile,atat celor mici cat si celor mari.

10 comentarii:

mihaela spunea...

nebunie prajitura asta!eu am facut-o in varianta fara nuci in aluat,trebuie sa o incerc si pe asta,sigur ne va placea!e pe lista!!!!!

ce tuc!

Claudia-Maria spunea...

ce tzuc si io Miha draga!

Livia spunea...

Sooper arata, m-am gandit si eu sa fac ceva asemanator, nu cu prafuri din comert. Ti-a iesit foarte bine!

Claudia-Maria spunea...

mersi Livia,acu lasand ironia la o parte,decat sa folosesc prafuri amestec din alea,mai bine ma las de meserie :)))te pup!

mirela spunea...

Foarte,foarte fain arata,,,,,,as vrea si eu o feliuta macar.Puppp!!

Liana10 spunea...

Pfuua, ce-am crezut ca ai facut-o din cutie...eu, recunosc, am facut-o de vreo doua ori, asta acum vreo 7-8 ani cand a aparut pt.prima data pe piata. Dar mi-am notat reteta, o sa o prestez, ca ai dreptate, m-am lasat de prafuri...;-)

Claudia-Maria spunea...

Mirela,Liana va multumesc ptr aprecieri,va pup cu drag!

Unknown spunea...

Foarte bine arata.Felicitari!

oana spunea...

ce diametru are tava?

Claudia-Maria spunea...

24 cm

Trimiteți un comentariu