joi, 26 mai 2011

Prajitura Albinita

Dupa reteta lui Criss
Crema: 400 ml lapte ,180 g zahar ,100 g gris ,1 plic zahar vanilat (sau esenta de vanilie) ,coaja de lamaie ,1 lingura zeama de lamaie ,200 g unt sau margarina
Laptele se pune la fiert impreuna cu zaharul, vanilia si coaja de lamaie. Se adauga grisul in ploaie, amestecang in continuu. Se fierbe o crema groasa, care se lasa sa se raceasca . Dupa ce crema s-a racit, se bate margarina cu mixerul si treptat se adauga cate o lingura de crema si o lingurita zeama de lamaie.




Foile fierte :400 g faina ,1 ou ,150 g zahar ,50 g unt sau ulei,2 linguri miere de albine,2 linguri lapte ,1 lingurita bicarbonat



se obtin 3 foi care se umple cu crema de gris iar la mijloc se pune gem









5 comentarii:

Micul spunea...

Super buna si ti-a iesit tare faina.
Pup o Nemtoaica super vesela ca se afla in Ro.

Alice spunea...

Am facut si eu mai demult si a fost un dezastru total.
Cred ca a fost prima mea catastrofa culinara, de cind am blogul :))
Foile nu mi-au iesit bine, s-au intarit f repede apoi aproape s-au ars in cuptor..crema s-a branzit...
catastrofa, calamitate...nasol tare :))
Ma bucur cand vad ca altii reusesc..imi da sperante, stii?!
Mai ales ca prajitura asta o maninc de cite ori merg in Salaj, cineva din Marca mi-o aduce special pt mine...O bunatate...
pup cu drag

ANNEMİNELİ spunea...

Ellerine sağlık,çok güzel görünüyor.Sevgilerrrrrr....

Antonina spunea...

Excelenta reteta !

Cu mare drag te invit sa raspunzi Provocarii Dulce Romanie pe care o gazduiesc pe blogul meu luna aceasta. Ingredientele propuse sunt menta si ciresele.. pline de inspiratie cred eu ;) Multumesc anticipat. o seara buna

Anonim spunea...

foi fierte?dar de un se explica cum se face?!

Trimiteți un comentariu