marți, 14 iulie 2009

Macaroane prajite


e una din mancarurile mele preferate ptr seara, aseara am ajuns moarta de foame de la munca si am preparat asta, e gata in 5 min,dar aveti nevoie de macaroane fierte in prealabil,eu cam am tot timpul cu schifositii mei care le prefera : se pune la prajit niste salam sau sunca , am taiat si niste ardei gras rosu, se pun macaroanele,se condimenteaza,nu am pus decat niste busuioc, sare a lasat salamul, apoi se pun 2 oua si se mesteca bine totul, se poate servi cu sos de rosii,dar eu nu am mai facut.

7 comentarii:

Jack T spunea...

Ciao Bänäteancä,

Schwäbisch Carbonara ai täi ii cunosc si mä impac tare bine cu ei. Citeodatä le dau intilnire si cu un pic de Brinzä.
Mincare repede , sätioasä si gustoasä.
Da acuma intrebare de Baraj: de ce ti-a fost Foame ?? Dacä nu mä insel Tu ai mincat si Säptämina trecutä..
Asa de dekadent esti Tu si mäninci in fiecare Zii ??? Tulai Doamnä :-)))))))

Ciao

Claudia-Maria spunea...

:))))))))))))))))))))) desi am numai 50 de kile manc foarteeeeeeee mult, habe glück ca nu se pune, mai io bag sama ca asa incet iti vin instinctele de sas argelean :)))))))))))) Tulai sa zice la Argeal, bravos sasule!!!!!!!! de kässe am uitat sa zic, have a nice day!

Monica spunea...

Tot Banatu-i fruncea...!

Claudia-Maria spunea...

Ciao Banateanco!! ce tzuc pana in Italia, nu am gasit lista la urmatorii bloqului tieu sa ma pun si io acolo faloasa cu cozonacul :)))))))))

Carmen spunea...

ce faina-i,mi-ai dat o idee...te ţuc!

adela sirghie spunea...

f frumos
imi plac retetele rapide
nu sunt gospodina deloc, asa ca imi plac toate retele simple

JEAN spunea...

MACAROANE PRAJITE CU SALAM?
F. SANATOS!

Trimiteți un comentariu