luni, 5 octombrie 2009

Jucarii versus branule


"O jucărie reuşeşte să păcălească o branulă.Branula de care vorbesc acum este pentru citostatice. Copiii care fac citostatice sunt bolnavi. Dar tot copii sunt. Copiii plâng când văd acele alea. Dacă le dai o jucărie îi păcăleşti şi uită de branulă. Unii sunt atât de săraci că nu au bani nici de mâncare, de jucării nici atât. Când nu sunt jucării intră în rol mănuşile chirurgicale umflate şi desenate. Dar nu ţine figura de prea multe ori. Mai merge şi o „muzică” la telefonul mobil dar nici figura asta nu ţine prea mult.Copiii râd când văd jucăriile.Strâng jucării. Şi le trimit la Asociaţia PAVEL, care îşi are sediul la Instititutul Oncologic Bucureşti – Fundeni. La parter, camera 116. De acolo jucăriile merg la copiii internaţi în 3 spitale, IOB, Fundeni şi Budimex. Doar la ocopediatrie sunt vreo 200.Sper sa adunam cat mai multe jucarii si sa aducem o raza de lumina pe chipurile copiilor !"...asa suna mesajul pe care Sabina Simona l-a adus in atentia mea, prin intermediul Anielei, de la ActivitatiCopii.roE atat de cumplit incat nu pot ingana nici un cuvant...Tot ce imi doresc este ca unii dintre voi sa reactioneze, asa cum si eu am facut-o deja, scotocind dupa jucarii, impreuna cu Bogdi, bineinteles...Acesti copilasi au nevoie de ajutorul nostru, asa ca va rog sa nu ramanem cu inima impietrita!Va redau mai jos adresele si caile de contact prin care, acum ca tot se apropie sarbatorile de iarna, cum spunea si Aniela, le puteti face acestor copilasi viata mai frumoasa:Doamna Olga Cridland, directorsauDoamna Alina Mitroi, asistent social1. Institutul Oncologic „Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu” Bucureşti – Centrul de Resurse şi Servicii P.A.V.E.L., parter, camera 116, Şoseaua Fundeni nr. 252, cod 022338, sector 2, Bucureşti. TelVerde 0800 800 421. Tel/Fax: 021 311 27 00. Tel: 021 318 32 69, interior 15512. Casa Părinţilor şi biroul Asociaţiei P.A.V.E.L., Şoseaua Mihai Bravu nr. 311-313, bloc SB1, scara 1, apartament 1, cod 030309, sector 3, Bucureşti. Tel/Fax/Robot: 021 344 28 85. Tel: 021 346 84 80. Mobil: 0765 244 416, Administrator Mariana ZamfirescuPresedinte: olga.cridland@asociatiapavel.ro 0765244416Asistent social (Centru PAVEL): alina.mitroi@asociatiapavel.ro 0735526957Psiholog (Centru PAVEL): nadia.ulmeanu@asociatiapavel.ro 0735526959
Sper ca, cat mai curand, acei ingerasi mici sa isi petreaca zilele cu mai putine lacrimi in ochi...Va multumesc anticipat pentru ajutorul pe care il veti acorda acestor sufletele triste si nu va pot spune decat: Dumnezeu sa va rasplateasca insutit!!!Pe forumul Anielei puteti citi mai multe despre acest sensibil subiect si va puteti sfatui cu Sabina Simona, care a demarat aceasta actiune sau cu alte doamne cu suflet mare, care au sarit imediat in ajutorul micutilor...
Am preluat postarea Laurei, sper din suflet sa nu ramaneti nepasatori la aceasta actiune, noi am reusit deja sa strangem un carton mare de jucarii, Andi a fost tare darnic cand a auzit ca sunt copii bolnavi si chinuiti,chiar a inceput sa planga :(((( of tzucu-i sufletul lui de copilas cu suflet mare ca mama lui, voi incerca sa demarez o actiune aici unde locuim, sa vedeam daca reusesc sa strang mai multe lucruri, am contactat-o si pe Aniela de la care astept mai multe detalii ce se poate pune in pachete si unde voi trimite lucrurile, am vorbit apoi cu D-na Olga Cridland care va prelua coletul de la firma Atlasib, am reusit sa strangem 10 kg de jucarii, care au fost trimise sambata spre Romania, sper ca vor reusi sa aduca putina alinare copiilor suferinzi, Doamne Ajuta!

4 comentarii:

digutix spunea...

claudia ma poti lamuri si pe mn cu o adresa si un nume la care se tr pachetele ca mi-am prins urechile in atatea adrese si nume.
laudabila initiativa!
poopici

Claudia-Maria spunea...

Diana ce surpriza placuta uite aici una :

Centrul de Resurse şi Servicii P.A.V.E.L., parter, camera 116, Şoseaua Fundeni nr. 252, cod 022338, sector 2, Bucureşti.

si aici cealalta a aceeasi fundatii :

Casa Părinţilor şi biroul Asociaţiei P.A.V.E.L., Şoseaua Mihai Bravu nr. 311-313, bloc SB1, scara 1, apartament 1, cod 030309, sector 3, Bucureşti.
sa-ti dea Dumnezeu sanatate tie si copilasilor tai, te tzuc banatanco!

Jack T spunea...

Ciao Fluture,

Mä bucur mult cind väd cä te angajezi asa.
Si eu am fäcut citeva Actiuni anul ästa via Romania.
Un pic mai pe privat si tot prin Laura....
Copii ajut si eu o Casä de Copii din äia färä Pärinti. Asi face is aicia mit da nu am Jucärii de loc si nu cunosc pe numeini care ar avea.
Mä mai uit in stinga / dreapta...

Ciao

Claudia-Maria spunea...

Jacob eu oricum ma rog ptr sanatatea ta, dar spun si aici sa-ti dea Dumnezeu sanatate, esti un mare sa stii, la suflet, ca la statut nu stiu :)))) si eu asi demara o actiune mai ampla dar nu stiu inca cum va fi cu trimisul, sa vad daca reusim sa sponzorizeze o firma de transport coletele, ar fi minunat daca s-ar gasi, te tzuc sasule!

Trimiteți un comentariu