miercuri, 9 septembrie 2009

Tarta cu prune

ca sa fiu in ton cu toamna ce se lasa asa usor peste noi si sa mai profit de ultimele fructe de pe la noi,am facut o tarta cu prune.

Ptr aluat biscuite avem nevoie de 1 ou, zahar,unt si faina :

se framanta apoi se intinde intr-o tava rotunda cu pereti detasabili :

separat se pregatesc prunele, se spala, se taie in fasii,se scoate samburele, se pune zahar,scortisoara si nuca peste ele, apoi se oparasc putin (prunele de aici fiind mai tari ca cele din Romania) dar nu e absolut necesara operatiunea de fierberere


se toarne apoi peste aluatul pregatit in tava :

dintr-o bucata de aluat, pe care il punem de-oparte se fac niste faramituri (streusel) sau se poate intinde si orna cu el :

se da la cuptor :

5 comentarii:

Mihaela-Mirela spunea...

mmmmm ce lecker arata. musai sa-ti trag o vizita cand ma repatriez :P deocamdata mai stau pe meleaguri romanesti ( inca nu m-am saturat) Pusici

CamiWitt spunea...

Hai sa fi in ton cu mine si eu cu tine si noi amindoua cu tartele si pruneeeleeee. reteta apare la mine miine, de facut am facut-o raspoimiine si iti doresc un miine si poimiine minunat ! De simbata incolo spun pa, gata valea in concediu pt. 2 Wochen ! i tzuc you Cami

Mirela spunea...

Super!!!Draguta mea te tzuc apasat!Cu mii de scuze ca nu prea mai dau pe aici,pe bloguri,:)..sunt tot cu treaba...dar cand intru rar,asa,nu te ratez...mie dor de tine,:))!!
Pupici multi multi!!!

Claudia-Maria spunea...

Miki viel spass weiter,stii tu :)))
Cami ai facut tarta raspoimaine :)))) te iubesc oricum :)))))))))) si noi valea sapt viitoare la Italia (venetia) :))) abia astept.
Mirelus miss u to girl, ai grija de tine, big kiss.

Gabi spunea...

Clau, zi-mi te rog cantitatile aproximative de zahar, unt si faina. Danke dir!

Trimiteți un comentariu