joi, 10 decembrie 2009

Sarbatoreste in suflet, daruind!




In fiecare an Ascociatia Scoala mamei Junior din Timisoara realizeaza campanii umanitare in preajma sarbatorilor. Eu voi participa anul acesta impreuna cu banatencele mele dragi de pe forumul http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=146036&whichpage=1 , ne vom aduna luni 14.12. pentru a dona fel de fel de jucarii, haine, obiecte de igiena, carti, bani cu care vom cumpara produse alimentare ce vor fi distribuite Cantinei Sociale din Timisoara.
Cum se poate contribui la aceasta actiune caritabila? Anul acesta in fiecare zi din 6 pana in 20 decembrie,intre orele 18-21 in dreptul magazinului pentru copii Premaman din Iulius Mall Timisoara avea loc mai multe actiuni:

1. Troc de jucarii: fiecare copil este invitat sa aduca jucariile de care s-a plictisit pentru a le dona altor copii din centrele de adapost. Si pentru ca fapta lor sa fie rasplatita ei isi pot alege o jucarie la schimb oferita de alti copii, iar Mosul le va premia gestul cu o mica surpriza.

2. Donatii de haine pentru toate varstele, alimente, obiecte pentru cantina saracilor din zona noastra.

3. Donatii de rechizite scolare, carti, caiete, creioane, carioci, hartie, pixuri, plastelina,acurele, ghiozdane care sa vina sa completeze actiunea din toamna pentru copii din mediul rural.

4. Donatii de bani pentru sprijinul copiilor cu dizabilitati locomotori pentru ca acestia sa poata beneficia in continuare de recuperare prin hidroterapie( la bazin). Pe unii dintre acesti copii i-ati putut vedea la bazin,jucandu-se cu copii vostri- merita o sansa!

5. Vanzare de produse/obiecte second-hand intre parinti. Astfel, cine doreste sa vanda la pret redus obiecte noi.folosite precum: carucioare/scaune de masina, cantare, interfon de bebe, sterilizator, incalzitor de bibiroane, etc are la dispozitie spatiul si bunavointa noastra pentru a putea realiza acest lucru. Atat parintii care vand cat si cei care cumpara sunt astfel avantajati.

6. Vanzare de produse de la firmele noastre partenere la pret promotional.Pana acum s-au inscris cei de la Mustela cu gama lor de produse de cosmetica si dermo-pediatrie pentru copii. Procent din vanzari va fii donat in aceasta campanie.

7. Voluntari pentru sortarea hainelor pe grupe de varsta, produse, alimente si distribuirea lor catre cantina saracilor si centrele de adapost.

8. Toate persoanele care doneaza vor fi recompensate cu vouchere valorice de 50 ron in magazinul Premaman, la achizitionarea de produse de 150 ron.Cu totii facem curat in casa de sarbatori, haideti sa adunam hainute,jucarii,alimente si sa ne implicam!
  • Banatule vin din nou la tine! tare mi-a fost dor!

http://www.youtube.com/watch?v=o2Bwu6CK6d0

6 comentarii:

Gabi spunea...

:*

dana spunea...

Un premiu frumos te asteapta la mine!!..Sarbatori fericite!!

Sarea in bucate spunea...

DACA ITI FACE PLACERE , TI-AM OFERIT UN PREMIU LA MINE PE BLOG!

Marcela S. spunea...

Sarbatori fericite si numai bine in anul care vine. Te pup.

Ala Oancea spunea...

Sarbatori fericite cu bucurii si impliniri alaturi de cei dragi! Sa va gaseasca Mosul cu masa bogata si sufletul curat! La multi ani !

Liana10 spunea...

Uite, Claudia draga, n-am stiut ca si eu am participat la actiunea ta. In decembrie am dus la Iulius Mall o geanta de voiaj plina de jucarii de plus. Tudor a implinit 1 an si 6 luni si nu aveam loc de ele, atat erau de multe. N-am vrut nimic in schimb, i-am zis domnisoarei sa-i dea altui copil.
La actiunile viitoare, te rog sa-mi dai un semn, ca s-au adunat si destule hainute.
Multumesc!

Trimiteți un comentariu