duminică, 21 noiembrie 2010

Zwiebelnkuchen (Tarta cu ceapa si sunca)




Ptr aluatul de tarta avem nevoie de : 1 ou,1 iaurt natur (150 ml) ,100 gr.margarina,sare,nucsoara si aprox.250 gr.faina,se prepara un aluat elastic care se intinde in tava de tarta, se inteapa pe alocuri cu o furculita apoi se da la cuptor aprox.5 min.


Ptr.umplutura : 200 gr.sunca afumata,2 cepe mari,3 oua,250 gr.branza dulce,sare,piper,busuioc,marar.

ceapa si sunca taiata cubulete se pune la prajit,se condimenteaza,se pune mararul,apoi branza dulce,albusurile se bat,se adauga galbenusurile si amestecul de ceapa cu sunca si se toarna totul in tava peste aluatul precopt,se da la cuptor mai departe ptr aprox.30 de min.














13 comentarii:

mirela spunea...

mmmm,,,ce pofta mi-ai facut,,,,pot sa iau eu felia din prezentare,,,,,,,pupici si o zi buna!!

Uica Mihai spunea...

Oai soarele meu, m-i s-a facut apa in gura draga Claudia. Trebe ca ai un cuptor meserias de coace asa fain. Al meu arde intr-o parte si ma necajeste mereu la copturi tot trebuie sa intorc tava.Recomand-mi si un sos care sa mearga la tarta asta ca sa nu fie prea seaca.
Uica Mihai

Claudia-Maria spunea...

mersi Mirela,ia-o cu incredere,te pup si tie duminica frumoasa iti doresc!

Claudia-Maria spunea...

Uico,asa e la cuptoarele pe gaz,al meu e la curent si are si ventilatie,nu am treaba coace tzatza da matza :)))da nu-i deloc seaca, e tare frageda si suculenta inauntru, de la branza dulce si oua,asa e reteta orginala de la nemti fara sos,cred ca ceva sos alb de smantana cu usturoi ar merge la fix,ce tzuc Uico si iti doresc o duminica minunata!

Un dulce aromat spunea...

OO banateanco cum poate sa arate!vezi ca eu ti-am furat toata tarta .Te pup dulce

Claudia-Maria spunea...

oltenii nu se joaca cu jumatati de masura :))) te tzuc draga mea!

Momo spunea...

ei ,ce poate fi mai savuros decit asa o combinatie super?
te astept in decembrie la o provocare cu retete cu peste ,gasesti detalii pe blog!

Claudia-Maria spunea...

sagetutoooo in afara de peste nu ma bag,am vazut si carcalaci pe acolo,brrrrrrrrrrr....u already know how I feel about :D kisses and hugs

Micul spunea...

Minunata, Zwiebelkuchen e oricand binevenita.
Te pup si-ti doresc o seara faina.

Postolache Violeta spunea...

Stafeta prieteniei si premiile lunii noiembrie te asteapta la mine pe blog

sara & Miki spunea...

Ce bine ti-a iesit... pupik!

Anonim spunea...

Da, imi place blogu tau de mor..eu Sannicolau-Mare.si da Banatu-i fruncea Ita

Lia Maria Grozi spunea...

Stafeta prieteniei si premiile lunii noiembrie, te asteapta la mine pe blog. http://sindy.blog.gustos.ro/premii-fel-de-fel/stafeta-prieteniei-si-premii-de-noiembrie/

Trimiteți un comentariu