marți, 31 august 2010

Ardei copt umplut 'greek art'

avem nevoie de : ceapa verde ,un borcan de ciuperci marinate ,200 gr.costita afumata ,200 gr.branza feta ,500 gr.quark ,ulei de masline ,gogosari
verdeturi : marar,patrunjel
condimente : sare,piper,busuioc,oregano
Gogosarii se taie in doua,se curata,se aseaza intr-un vas yena,se stropesc cu ulei de masline si se dau la cuptor pentru copt aproximativ 30 de min
ceapa cu costita se pun la prajit in ulei de masline,se adauga apoi ciupercile taiate marunt,branza taiata cubulete, condimentele,quarkul,cu aceasta umplutura se umple jumatatile de gogosari copti,se pun verdeturile si se mai dau la cuptor ptr aprox.30 de min,se servesc atat calzi cat si reci,eu am servit cu chiftele de dovlecei cu rozmarin.











4 comentarii:

sara & Miki spunea...

Arata bine... o idee interesanta. Pupic

felis spunea...

Ce pofta mi-ai facut... multumim de reteta...

Un dulce aromat spunea...

Banateanco te pup dulce ,reteta e delicoasa am sa incerc si eu

Miodrag Surac spunea...

Super reteta, tot banatul e fruncea...In banat se mananca cel mai bine...

Trimiteți un comentariu