marți, 1 septembrie 2009

pur si simplu TIMISOARA MY LOVE

























am avut deosebita onoare ca in perioada cat am fost acasa, sa fie 'Zilele Timisorii' cu tot felul de evenimente in oras, unul din acestea fiind dezvelirea celei mai mari halbe de bere din lume in P-ta 700 Timisoara



mai marii orasului la oficiere :


























































in drum spre granita Cenad cu sufletul ravasit de durere

ultimele sate banatene :











ultima oprire la banatenii mei dragi sa luam lubenita si pepeni buni ........in euro :)))))





offfffffffffff si iesim din Romania, ramai cu bine Pamant Sfant si Binecuvantat, o parte din sufletul meu va ramane mereu aici la tine :(((

2 comentarii:

Unknown spunea...

Offf.... stiu exact ce inseamna durerea aia... Am purtat-o si eu in suflet multi ani de zile... si am simtit-o taind fara mila cand priveam pamantul natal ramanand in urma... Acum sunt acasa si fericita ca m-am intors... Si de fiecare data cand frustrarea imi incetoseaza mintea si privirea, imi aduc aminte de acea durere si devin brusc ceva mai toleranta cu conationalii mei... :))

CamiWitt spunea...

Poze mumoase ai tu pe aici ! Te asteapta 2 premii la mine ! Schönes Wochenende ! Cami

Trimiteți un comentariu