vineri, 18 februarie 2011

Carnati banateni


Reteta noastra : 15 kg de carne (pulpa si slanina) 1 kg usturoi,200 gr.boia dulce,100 gr.sare,100 gr.piper si 40 m matze. Carnea macinata ,framantata si condimentata se lasa cateva ore la macerat

in sfarsit au si barbatii ceva de lucru :))

ajutoarele noastre pretioase Andi si Razvi :)




respectand traditia copiii golesc bulele de aer din matze cu aconiul


ma laud cu munca altora :P

se misca productia

ce poate fi mai bun decat carnat proaspat prajit cu piuree de cartofi si curechi fiert cu dafin,piper si cimbru

6 comentarii:

Livia spunea...

Cat e de adevarat ce spui, tare bine mai arata carnatii astia!

mirela spunea...

foarte bine arata carnatiii,,,,mai ales aia prajiti,,,,,si eu am facut saptamana trecuta a doua tura,,,,dar ai bag in congelator proaspeti si fac cam la doua luni,,,,ca nu am unde afuma,dar ai bine si asa,,,,oricum deliciosi!!!si harnici barbatii din familia ta,,,puppp!!!!!

Claudia-Maria spunea...

Livia mersi,te pup!
Mirela si eu fac la fel,ii tin la congelator ptr cand vine vremea de grill,pusi!

ghiocel07 spunea...

Un pranz pe cinste.

Jack T spunea...

Dacä mä gindesc bine......nu au cum sä fie buni.Totul numai Attrappe..
Dacä vrei sä te speli de Rusinea care ti-am fäcuto acuma, impachetezi totul frumos si il trimiti la Control de Gust. Si apoi primesti Absolution pentru Päcatele care le-ai fäcut:-))))))
Te tzuc

Claudia-Maria spunea...

Deine Adresse bitte!tzuc u too.

Trimiteți un comentariu