marți, 2 noiembrie 2010

Saratele

1 ou,
200 gr.margarina,
200 gr.branza sarata de oaie (rezerve din Ro)
150 ml.iaurt cremos
1 plic drojdie uscata
jumate de lingurita de sare
faina cat cuprinde,aprox.300 gr. sau poate chiar mai mult cat sa nu lipeasca cand il modelam.
se framanta aluatul din ou,iaurt,branza,drojdia,margarina,sare,apoi se adauga faina,se lasa cca 30 de min la odihnit apoi se intinde pe planseta si se modeleaza dupa preferinte tot felul de forme,care se ung cu ou si se presara chimion,susan,mac.







6 comentarii:

Micul spunea...

Doamne ce mult imi plac.As putea manca dimineata, la pranz si seara.
Te pup cu drag banatanco.

Claudia-Maria spunea...

te pup si eu draga mea si iti doresc o saptamana excelenta!

mirela spunea...

mmmm,,,,ce bunatati aici,as putea manca non-stop.Pupici din banat!!!!

Cristina spunea...

Foarte faine si bune. Baietilor mei le plac tare mult.

mirela spunea...

ce bunaciuneeeeeeeeeeee

ghiocel07 spunea...

M-am apucat de lucru.

Trimiteți un comentariu