sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Prajitura cu doua blaturi si crema de ciocolata cu rom


o prajitura simpla fara nici o reteta luata de undeva, ceva de moment,cerinte de dulce :))
se face un blat de cacao din 3 oua, 3 linguri de zahar,1 lingura cacao si 3 linguri faina


si inca unul alb din 3 oua,3 linguri zahar si 3 linguri faina,ptr.tava mica




se prepara crema de ciocolata pe abur din 3 oua,100 gr.zahar,esenta de rom,3 linguri cacao,putin lapte si 2 linguri amidon alimentar iar cand s-a racit se adauga 100 gr.rama


se taie foile in doua si se umple cu crema,incepem cu foaie de cacao,punem crema,asezam foaia alba,apoi iara crema,apoi a doua foaie de cacao,crema si ultimul blat alb,se pune crema si dea-supra si se orneaza dupa plac,are gust de amandina :)) se pastreaza la rece.

5 comentarii:

Jack T spunea...

Ciao Fluture,

Minunatä Präjiturä ai fäcut.
Ioi ce ti-asi mincao toatä:-))))))Fein, fein

Te tzuc

mariusaldea spunea...

va invit pe blogul de poezie www.mariusaldea.wordpress.com
multumesc!

Claudia-Maria spunea...

Jacob esti dragut tu wie immer ai vazut ca am si papanasii postati,de anul trecut schon :))) te asteptam stii tu unde :)) tzuc the best koch ;)
Marius am cautat pe bloguri dar nu ai lista de cititori,iti admir poeziile,am citit pe Horizont cateva,bravo esti de admirat sincer ptr sufletul artistic pe care il detii in vremurile noastre.

Momo spunea...

wow,ce prajiturica,imi ploua'n gura,nu alta...te astept cu leapsa la mine!

Anonim spunea...

buna Claudia,este dragutza pagina ta cu retzete si mai ales pentru faptul k esti "banateanka" este si dulce,si eu sunt din Oravita cu domiciliul in Germania,de 15 ani,oricum trebuie sa-ti scriu k pagina ta o am de la prietenul meu Toma care tine de ceva timp legatura cu tine si mi-a surprins "placut" ceea ce tu faci,iti doresc mult succes in continuare.

cu mult drag,
Cristi

Trimiteți un comentariu