vineri, 1 octombrie 2010

Varza a la Timisoara ;)




am conceput o mancare de varza a banatenilor ca argelenii au clujanca lor :)))

avem nevoie de : cartofi ptr piuree,o varza murata taiata marunt,2 cepe,2 ardei,1 canita de orez,500 gr.carne macinata,rosii,bulion,condimente : sare,piper,cimbru,nucsoara,boia ,foi de dafin si frunze de marar.


se pune la calit ceapa,ardeiul si carnea,se condimenteaza,apoi se adauga condimentele si orezul.



se prepara piureeul de cartofi care se aseaza in primul strat intr-un vas yena

carnea calita se pune peste piuree,apoi se adauga varza murata,se aseaza felii de rosii,se pune bulion si putin apa cam o cana si se da la cuptor pana se rumeneste.




8 comentarii:

dana spunea...

Ioi..Clau...:)..cum ar spune argeleanca..:))..ce bine arata!!..mi-ai dat o idee pt weekend..,desi nu am acum varza murata..o acresc eu cumva..:)
te pup..
weekend placut!

Povestea Bunicii spunea...

itzi vine sa mananci cu tot cu computer!!!!!!!!!!!!!!Ce pofta mi-ai facut!!!!!! Numa sa gasesc eu curechi acru pe la sarbi ca australienii nu au auzit ei de asa mancare gustoasa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Claudia-Maria spunea...

-te tzuc argeleanco :)
prajituri si torturi de zici de curechi esti de-a mea ;) la sarbi sau la greci gasesti sigur,te tzuc! si va doresc weekend placut!

Un dulce aromat spunea...

Banateaco cu zaibar merge varza ,ca eu vin la masa.Claule mai .....terminat, Super arata.Te pup dulce.

Mara Circiu spunea...

Bravo, arata bine, Claudia, nu intreb cate calorii are, ca precis imi piere pofta:)))
@prajituri si torturi: Nu am auzit cuvantul "curechi" din secolul trecut!!Te tzuc!!

Claudia-Maria spunea...

-olteanco tzucu-ti sufletul tau hai odata cu zaibarul ala ca mere la fix cu varza mea ;)
-acu am depistat-o pe Ana banateana din Sydney,te tzc Ano
-Marianne who cares de calorii,da-le'n fras, de stam sa le cantarim numai mancam nimic ;))

sara & Miki spunea...

E o reteta interesanta. Poti sa o brevetezi. E o combinatie ardelemesca de Varza a la Cluj, iar ideea cu cartofi piureu, e de la sarbi. O retin. Te pupik si week-end placut.

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

Trimiteți un comentariu