sâmbătă, 12 martie 2011

Tort Milch Schnitte

Reteta este aceeasi ca pe majoritatea blogurilor culinare,adaptata bineanteles formei de tort pe care eu mi-am dorit sa o fac,avem nevoie de :
Blatul :6 oua,100 gr.zahar,2 linguri de miere,100 ml.ulei,50 ml.lapte,2 linguri cacao,2 linguri faina,2 linguri gris,praf de copt.
Crema : 400 ml.frisca,400 ml.lapte condensat,4 plicuri intaritor de firsca,un plic gelatina ptr crema sau 6 foite gelatina inmuiate,2 linguri miere si zahar vanilat.


galbenusurile se bat cu zaharul,uleiul, mierea si laptele

Albusurile batute spuma

se adauga cacaua,praful de copt,faina si grisul,apoi se amesteca cu albusurile batute spuma


Blatul se pune in forma, cu pereti detasabili, unsa si tapetata cu faina

Se lasa la cuptor la 160 de grade aprox.40 de min


Frisca batuta cu intaritor in care se adauga zaharul vanilat,mierea,gelatina si laptele condesant



Blatul se taie in trei si se umple cu crema,apoi se pune rama de la forma si se orneaza


eu am facut niste stropi de ciocolata cu coiful de ornat

la insistentele bazaieli ale persoanelor de sex masculin din casa,a trebuit sa o tai,impotriva vointei mele :), la o ora dupa asamblare,drept dovada crema inca nu este prea festa (dat gustoasa este) ,preferabil sa fie lasata la frigider de pe o zi pe alta.


9 comentarii:

felis spunea...

Super arata

mirela spunea...

Foarte bun,iau eu felia taiata,ca prea bine arata,,,,mmmmmm,o bunatate.Pupp si Duminica placuta!!!

violette spunea...

bun, bun....as vrea si eu o bucatica:)

o seara faina!

Alice spunea...

si eu il voi face vineri. simbata e ziua fetitei mele, sper sa placa invitatilor.

Dana C spunea...

cat de bun este!!!
Un premiu te asteapta la mine pe blog, te pup:*

Janet spunea...

Daaaa,minunat,la tort ne vom gandi mai aproape de Pste!

Alina---Explora Cuisine spunea...

Foarte frumos arata tortuletul :)

Carmen spunea...

Mmmm ce bine arata!!!
Am un premiu pentru tine!Te ţuc!xxx

Claudia-Maria spunea...

multumesc fetelor sunte tare dragute,va pupe pe toate!

Trimiteți un comentariu