luni, 6 iulie 2009

Ciabata pizza


povestea ei am scris-o pe culinario :))))))))) la noi la brutarie a fost 'saptamana italiana' si am primit ca si proba o bucata, am mancat-o pe nerasuflate, iar a doua zi am decis sa o fac si eu,merge super la grill,cu salate sau fara nimic,e consistenta si are un gust super :
am taiat niste salam uscat, putin usturoi si gogosari in otet (se poate si cu proaspeti dar nu lasa asa mult saft si nu schimba culoarea aluatului) se pun condimente de pizza (oregano si busuioc), ulei de masline, laptele cu drojdia muiata si faina cat cuprinde, se da la malaxorul de la mixer

se lasa la dospit



se intinde se taie in bucati se ruleaza si se da la cuptor


4 comentarii:

Mirela spunea...

wauuu....foarte interesanta reteta!!!Retinut!:)
Te pupic dulce!

Ala Oancea spunea...

Ce bine arata ! Si ce gust trebuie sa aiba ... yammy ! Trebuie realizata neaparat :)

CamiWitt spunea...

Aha, asa se face Ciabata... Bravisimo, delicios.Un inceput de saptamina bun. cami

Claudia-Maria spunea...

Mirela pup si eu
Ala da e super la gust la condimentele de pizza,realizeaz-o musai :)))
Cami iubita da e tipisch italienisch, eu am copiat dupa ce am mancat la bäcker nu stiu sigur reteta de ciabata dar e paine alba fara crusta, se pot pun si masline si ciuperci inuntru,numai branza nu am avut curaj sa pun, va pup.

Trimiteți un comentariu