joi, 7 aprilie 2011

Shaorma




avem nevoie de piept de curcan sau orice alta carne macra,condimente de gril arabesti,sare,piper

ptr sos : iaurt,branza dulce fina (quark) putin otet,sare,piper si usturoi

mai avem nevoie de rosii,ceapa si castravete murat

asta e varianta mea,sunt sigura ca sunt alte zeci de variante :)

aici am trisat prin faptul ca nu am facut eu foile ci am cumparat de gata :D

carnea se prajeste cu condimentele:
se pregateste sosul :
se adauga legumele,carnea,sosul si se ruleaza

4 comentarii:

Alice spunea...

shaorma...mmm...mancarea mea preferata. toata ziua as manca numai asa ceva...

Claudia-Maria spunea...

te pup Alice si iti doresc un we placut!

Liana10 spunea...

Nu ne place shaormaaaaaa, nu, nuuuu...;-)))

Alice spunea...

multumesc, Claudia-maria....si tie la fel

Trimiteți un comentariu