sâmbătă, 16 mai 2009

Prajitura caramel


inventata ieri :))
Am facut un blat caramel din 2 oua, 150 gr.zahar, 1 lingura margarina,cca 100 ml sirop caramel (din 2 linguri de zahar ars stins cu lapte) 1 praf de copt, faina cat cuprinde ca sa devina un aluat de chec.
se coace in tava rotunda cu pereti detasabili

crema am preparat-o cu ajutorul meu de bucatarie :

crema este din 200 ml. frisca batuta cu intaritor,250 gr.mascarpone, zahar vanilat si 3 linguri de zahar, 3 foi de gelatina muiate in sirop caramel :

se pune crema peste blatul rece si se lasa la frigider cca 4 ore :


8 comentarii:

Cami -Camila-Witt.... spunea...

Moin.lecker.Meine email Cajowitt@aol.com.Der Link geht nicht,ich warte das Du eine email schreibstSchönen Sonntag Cami

Daniela spunea...

Astept ajutorul bucatar, sa ridice premiul care te asteapta la mine pe blog. Pupici !

Claudia-Maria spunea...

Cami am trimis email,sper sa ne join cat mai curand, te pup.
Daniela u made my day, grazie senora, un bacio per te.

Mary spunea...

Very nice this cake!

diamond spunea...

Claudia, am un premiu pe blog pt tine! te astept cu drag sa-l ridici! te pup!

cristina spunea...

yummm!!!ce bine arata!acum am descoperit si eu blogul tau ...felicitari! arata delicios

Cami -Camila-Witt.... spunea...

Scuze ca scriu aici,vad ca nu sa actualizat postarea,te asteapta un premiu la mine.O seara buna Cami Pacat ca nu ai chat

Claudia-Maria spunea...

Fetelor multumesc din suflet ptr comentariile voastre, Cristina si eu l-am descoperit al tau miami,Mary tks a lot, Diamond,Cami mutumesc ptr premii, sunteti dragute, va pup pe toate.

Trimiteți un comentariu