duminică, 3 aprilie 2011

Tort caramel


reteta a cules-o Criss de pe undeva,are o denumire arabeasca care nu am retinut-o :))) eu am facut-o cam in stilul meu








avem nevoie de : 8 linguri de zahar ptr caramelizat

ptr crema de oua : 700 ml.lapte,5 oua,2 linguri zahar si 2 plicuri zahar vanilat

ptr blat : 1 ou,100 gr.zahar,100 ml.lapte,100 ml.ulei,3 linguri capucino praf,1 praf de copt si aprox.150 gr.faina.

albusurile se bat spuma cu zaharul si zaharul vanilat apoi se adauga galbenusurile,apoi laptele

zaharul caramel se intinde pe peretii vasului apoi se toarna crema de lapte cu oua si se da la cuptor ptr aprox.15 min
se prepara blatul care se toarna peste crema de oua si se mai lasa la cuptor ptr aprox.30 de min,apoi se lasa la racit si se intoarce pe un platou prajitura care se poate orna dupa preferinte cu frisca.

6 comentarii:

Cristina spunea...

Super arata.

Alice spunea...

arata foarte fain
in wekend mai dulcegaresc si eu ceva :)

Micul spunea...

Immm ce super ti-a iesit.Tare bun cred ca e.
Te pup si-ti doresc o zi faina in continuare.

Claudia-Maria spunea...

Criss,Alice,Micule va multumesc dragelor,pusiii!!

mirela spunea...

yamii,yamm,dar bine arata,,,,pupp!

felis spunea...

Arata tare bine!!!

Trimiteți un comentariu