vineri, 1 aprilie 2011

Prajitura cu gris insiropata


multumesc lui Criss ca mi-a adus aminte de reteta copilariei :)

o reteta deosebit de simpla,rapida si gustoasa

avem nevoie de 4 oua,4 linguri zahar,2 plicuri zahar vanilat,10 linguri de gris si o lingurita praf de copt.

Albusurile se bat spuma apoi se pune zaharul,se mai bate putin pana se topeste zaharul,se adauga galbenusurile,zaharul vanilat,grisul si praful de copt,totul se toarna intr-un vas yena uns si tapetat cu faina,se da la cuptor ptr aprox.30 de min,apoi se scoate si se insiropeaza cu 800 ml.sirop de zahar ars (obtinut din 5 linguri zahar lasat la caramelizat care se stinde apoi cu 800 ml.apa si se mai adauga 1 lingura zahar) se mai da la cuptor ptr 5 min,se taie rece si se orneaza cu dulceata si frisca.

7 comentarii:

mirela spunea...

Tare buna prajiturica,imi tot propun sa o fac si eu,dar de fiecare data ai sare randu,,,,da ai vin eu de hac,,,,pipp si weekend fain!!!!

FlyingRoo spunea...

Asta-i budinca de gris Claudette, veche de cand lumea :-)

Toarna peste ea lapte foarte putin indulcit in loc de sirop (mai putin zahar ca dai in diabet ;-D) si e super delicioasa.

Paradis spunea...

arata foarte bine.Un weekend placut!

Micul spunea...

O bunaciune, si ti-a iesit spectaculos.
Noi o facem putin altfel, dar si varianta asta e super.

Claudia-Maria spunea...

Ninuta tzucu-ti sufletul tau,pai zisai ca ii oldies dara :)) da da si cu lapte cu cacao o facea mama,dar mie asa imi place al mai mult :P te tuc fata!
Mirela,Paradis,Miculina va pup dragelor si va doresc un we frumos.

Un dulce aromat spunea...

Cred ca-i delicoasa!te pup banateanco

Anonim spunea...

eu am insiropat-o cu zeama de portocala si zahar. super!!!!

Trimiteți un comentariu