marți, 30 martie 2010

De la inima la inima


In Saptamana Mare - Saptamana Patimilor si a Milosteniei, am deosebita ocazie sa va prezint Actiunea mea umanitara,desfasurata din luna decembrie,m-am gandit de mult la asa ceva si asteptam clipa cand visul meu,de a ajuta copiii saraci din Romania, va deveni realitate,am facut un afis care a fost lipit la gradinita,scoala,cabinete medicale,am vorbit cu femeile din Corul Catolic unde cantam alaturi,au fost deschise sa ma ajute,atunci am initiat actiunea mea intitulata DE LA INIMA LA INIMA am umblat prin sate la punctele de colectare,am facut zeci de drumuri si am carat fiecare cutie si sac in partea,apoi toate lucrurile au fost sortate,toate hainutele,jucariile,pantofii,schimburi de pat,etc le-am sortat si le-am pregatit si depozitat la mine in garaj,boxe,camera de oaspeti,hol,toate bune si frumoase,sa mai specific ca, transportul a fost in procent de 80 % asigurat de FIRMA DUNCA TIMSOARA,cu relatii bineanteles,dar iata ca un MILIONAR nu a putut sa duca visul meu la bun sfarsit si dupa minciuni ce au durat 2 luni ca imi vor gasi transport,s-au catadicsit sa scrie ca firma nu poate sa faca ACTIUNI UMANITARE ca ar iesi in pierdere :((( da de atunci s-a naruit totul,de atunci am dat zeci de telefoane,am scris de zeci de emailuri peste tot,cine ma poate ajuta,din pacate un transport Germania-Romania costa peste 1000 euro,ceea ce eu nu imi puteam permite,ma gandeam zilnic la o solutie si eu si prietenele mele banatence,pana intr-o zi cand prietene mea Aida, al carei sot face curse Romania-Germania,mi-a dat o veste nemaipomenit de imbucuratoare : 'Claudia pregateste totul ca vine sotul meu la tine si iti duce lucrurile in Romania,a vorbit cu seful lui si e de acord ptr o suma acceptabila sa transporte Ajutoarele Umanitare' de atunci am Inviat,imi doream tare mult sa duc actiunea la bun sfarsit,joia trecuta am incarcat tirul iar vineri a ajuns in satul meu natal Pustinis,totul a fost descarcat cu ajutotul viceprimarului Gabi Idvoreanu,prieten din copilarie si unchiul meu Livi Voicau si depozitat in casa bunicilor mei,vineri voi pleca spre Timisoara,iar luni a doua zi de Pasti voi fi la Pustinis ca de marti sa putem imparti pachetele tuturor copiilor, a fost jumate de tir plin cu haine,jucarii,incaltaminte,biciclete,carucioare,covor,perdele,etc,ii multumesc Bunului Dumnezeu ca mi.a ajutat sa duc la bun sfarsit ACTIUNE MEA UMANITARA si ma rog din suflet sa mai pot face pe viitor cat mai multe,sa ii ajut pe cei nevoiasi,Doamne Ajuta!

femeile de la Caritas ce m-au ajutat la sortat :






gata de plecare :

21 comentarii:

MihaelaT spunea...

Felicitari! Sa va dea Dumnezeu multa sanatate si fericire ca aveti un suflet mare!

adnas54 spunea...

Felicitari... Un gest nobil, foarte frumos. Ai un suflet mare si Dumnezeu te va rasplati si pe tine cand vei avea nevoie.

Momo spunea...

emotionata actiunea ta,claudia,sa iti dea Dumnezeu dupa inima !si sa te ajute sa repeti asemenea actiuni!stiu ce mult inseamna ele pentru unii din semenii nostri.si mult noroc si sanatate aidei si dragilor ei!

Sarea in bucate spunea...

felicitari! si sa dea Domnul sa mai poti face asemenea gesturi si ca si tine sa faca multi alti! ai toata stima si respectul meu!

aripi de inger spunea...

Superb...felicitari si la cat mai multe actiuni.

Claudia-Maria spunea...

Doamne Ajuta pe toata lumea! asta spun mereu,sa nu ne gandim doar la noi si familiile noastre,Sfinta Biblia prevede ca oamenii sa traiasca pentru cei din jurul lor nu doar pentru ei insasi,eu ma gandesc si ajut pe cine imi cere ajutorul,asa sunt si nu imi pare rau,chiar de am fost luata de 'proasta' de multe ori,Dumnezeu ne da la toti dupa faptele noastre.Va doresc Paste Minunat dragelor,ptr mine cu siguranta va fi cand voi vedea ochii copiilor saraci sclipind de bucurie cand vor primi hainute si jucarii noi,Doamne Ajuta!

dana spunea...

Ma bucur mult pt tine Clau,ca ti-ai implinit visul,..cat si pt beneficiarii actiunii tale...ai un suflet mare..,iar faptul ca aceasta actiune a ta.. coincide cu Sarbatorile Pascale..nu poate fi decat un motiv de bucurie pt cei care au intradevar nevoie..
Te felicit...si iti doresc Sarbatori Fericite..tie si celor dragi....meritati din plin!!
te pup..,o seara frumoasa!

Oana spunea...

Felicitari Claudia pt actiunea asta minunata si succes in continuare!

Micul spunea...

Jos palaria, in fata ta.Ai un suflet mare si putere sa duci lucrurile la bun sfarsit.
Sarbatori fericite, numai bine, sanatate si bucurii pentru tine.

ghiocel07 spunea...

Claudia ai toata admiratia mea. Rar mai gasesti oameni cu inima mare si cu gandul acolo de unde provin. Esti o fiinta saritoare si plina de dragoste fata de semeni. Iti doresc drum bun acasa, Sarbatori fericite tie si tuturor celor dragi tie. Te pup.

Claudia-Maria spunea...

Va multumesc din suflet si ma bucur sa va am alaturi,sunteti deosebite,va doresc si voua Paste Fericit,fac ultimele pregatiri,in cateva ore voi pleca spre Tara Mea Draga,va pup.

Micul spunea...

Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va apere de toate relele stiute si nestiute.

Sa aveti parte de sanatate si de mult bine.
Paste fericit!

dana spunea...

Hristos a Inviat!
Un PASTE FERICIT alaturi de cei dragi!

Miha spunea...

Paste fericit si binecuvantat!

Maria spunea...

Condoleante Claudia!

Claudia-Maria spunea...

Va multumesc din suflet ptr toate urarile voastre,va pup.
Ligia imi pare rau nu stiu unde a disparut comentariul tau :(((

Liana10 spunea...

M-ai emotionat...suflet mare si curat...felicitari si sarutari de maini!

Nicoleta Grófová spunea...

Am citit articolul dvs si am plins cu lacrimi. Sunt plecata din Romania de 2 ani si tot ce este legat de tara noastra ma emotioneaza mereu. Sunteti un suflet deosebit. Va felicit, va doresc toate cele bune si mult succes. Nico

Claudia-Maria spunea...

Liana nici chiar asa iubita :)))) fac cu placere chiar de se pun bete in roate :(((
Nico si eu sunt strans legata de tot ce tine de meleagurile natale,ma gandesc zi si noapte la cei dragi de acolo si la cum sa ajut pe cei nevoiasi,mai ales cand vad cum se arunca aici lucruri la gunoaie,jucarii,haine,etc :((( si in Romania unii copii saraci umbla descult si dezbracati :(((( iti doresc si eu toate cele bune acolo unde esti.

silvia spunea...

Bravo Claudia,sunt mindra de tine,ai facut ceva frumos pentu satul nostru Pustinis.Intimplator am dat peste amintirile tale,am auzit de la Laura L.(prietena ta si verisoara mea) despre actiunea de la Pasti-felicitari. Silvia

sabina-ionela spunea...

Felicitari pentru ceea ce ai facut la Pustinis,acolo chiar sunt copii care merita ajutati copii talentati care merita sa fie ridicati din saracie,iata ca tu ai reusit sa le aduci zambetul pe buze chiar si pentru cateva clipe,stiu ca ai sa lupti pentru ei si ca ai sa ii ajuti de cate ori au nevoie,ai o inima mare iar familia ta trebe sa fie mandra de tine,esti un exemplu pentru toti cei plecati departe,ai demonstrat ca se poate chiar daca esti "mic".esti o invingatoare chiar daca nu ne cunoastem imi dau seama de asta din poveste si nu numai...........am vazut.....chiar vrei sa faci ceva pentru satul tau natal Pustinis:*te tzuca,sabina tomoiaga:*

Trimiteți un comentariu