joi, 10 septembrie 2009

Cornulete aperitiv


Le-am facut ptr un grillfest cu colegii de lucru ai sotului,au fost foarte incantati nemtii de ele si damele mi-au tot cerut retete din tot ce am dus pe acolo :)))))) sa numai spun ce succes a avut salata de vinete :)))))))))

Ptr aluat avem nevoie : drojdie,250 ml lapte,putin zahar, unt topit sau ulei, sare si 500 gr.faina, se lasa la dospit:
se imparte aluatul :

se formeaza tringhiuri :


eu am facut cu chimion si susan, se pot si umple cu amestec de sunca sau ciuperci.

2 comentarii:

Gabi spunea...

Mmmmm, ce bine arata! Ai avea succes cu ele oriunde, nu doar la colegii sotului.

Mirela spunea...

Yamiii,Clauditza!!!Super arata cornurile tale!!
Te tzuc dulce...plec sa vad ce fac si eu azi pe la bucatarie,ca mie pofta de ceva aluaturi,:))
Weekend placut!

Trimiteți un comentariu