luni, 9 august 2010

Spaghete carbonara


un deliciu italian ptr seara sau pranz,avem nevoie de un pachet de spaghete (500 gr.) 200 gr.kaiser sau costita afumata foarte slaba,ulei de masline,2 galbenusuri,2 catei de usturoi,patrunjel tocat,sare,busuioc.


costita se taie marunt si se prajeste in ulei de masline,separat se freaca galbenusurile cu usturoiul si verdeata,apoi se amesteca cu spaghetele fierte inca calde ptr omogenizarea galbenusului si apoi cu costita si uleiul de masline in care s-a prajit.



8 comentarii:

Unknown spunea...

Foarte delicioase. Eu de obicei bun si smantana...

Claudia-Maria spunea...

suna bine si cu smantana,eu asa le-am mancat in Italia si de atunci fac doar reteta lor originala :)

Vlad Marcu spunea...

o sugestie, cum fac eu spaghetele carbonara (cel putin 10 portii / zi) kaiserul sau sunculita prajita in tigaie cu putin unt iar galbenusul amestecat cu 2 linguri smantana (de calitate preferabil) si rezulta un sos in care se vor scalda spaghetele (nu risti sa iasa seci)

Vlad
http://bucataria-lui-vlad.blogspot.com/

Claudia-Maria spunea...

da fac asocierea Vlad,intr-adevar ar fi mult mai zemoase cu smantana,daca am avut deja doua sugestii voi incerca si eu asa data viitoare,multam fain :)

Un dulce aromat spunea...

Cu smantana sau fara smantana banateanco arata super.Te pup dulce.

Claudia-Maria spunea...

multam fain olteanca mea draga,vezi ca astept poza cu sortul :)))))te tzuc.

Razvan- spunea...

Buna ziua, detin mai multe siteuri de succes si as dori o colaborare cu dumneavoastra. Daca prezint vre-un interes as dori un email la adresa sitestiri arond gmail.com

Anonim spunea...

Simplu si bun!

Trimiteți un comentariu