marți, 28 decembrie 2010

Tort cu nuca caramelizata



este tortul copilariei,mama mea obisnuia sa il faca des,nu e si reteta ei,insa gustul e acelasi,l-am facut de ziua mea anul asta pentru invitatii mei
blatul : 8 oua,8 linguri zahar,8 linguri faina
crema: 500 ml.lapte,o budinca vanilie sau de frisca,3 linguri amidon sau faina,3 linguri de zahar,se fierbe si se lasa la racit,apoi se bate cu 200 gr.unt.
krant : 200 gr.nuca se pune intr-o tigaie garnisita cu hartie de copt,se adauga 4 linguri zahar si se lasa pe foc pana se topeste zaharul si se formeaza krantul,se lasa la racit,apoi se rupe bucati si se macina cu masina de macinat nuca,apoi se amesteca o parte in crema de unt si o parte se lasa pentru ornat.
Trandafirii i-am primit pachet din Moldova de la draga mea Alinusa

crema


nuca macinata







7 comentarii:

felis spunea...

Foarte frumos tortul!!

Crina spunea...

Alles Gute zum Geburstag nachträglich...sper sa mai ai o feliuta si ptr. mine!!!!:)
Pupicei si un An Nou Fericit alaturi de cei dragi.

Micul spunea...

Arata exceptional.
La multi ani, multa sanatate si fericire in Noul An si tot ce doresti sa ti se implinesca.

Claudia-Maria spunea...

Va multumesc fetelor,va doresc toate cele bune si Alunecare Usoara in Noul An 2011!

sara & Miki spunea...

Petrecere frumoasa la trecerea dintre ani. Sa ai un an mai bun, plin de bucurii si impliniri! La multi ani!

maria elena spunea...

An Nou fericit cu sanatate, belsug si impliniri!

felis spunea...

La multi ani!... Un An Nou mai bun!

Trimiteți un comentariu