miercuri, 3 iunie 2009

Tort inima cu capsuni





cu nici o ocazie speciala :))) just like this :))

se face un blat din 4 oua, 4 linguri de zahar si 4 linguri faina, reteta clasica ptr blatul de tort, am copt in forma de inima :




se taie in doua si se presara capsunile taiate :



se prepara o crema din 400 ml,frisca batuta si 500 gr.branza dulce fina (quark sau philadelphia), zahar, zahar vanilat si 2 linguri intaritor crema :



crema se pune peste capsune si se orneaza :



se tine la frigider.

9 comentarii:

diamond spunea...

mmm, ce frumos e inimosul tau! :D

Carmen spunea...

Yummy!

Carmen spunea...

Tot eu sint!Te asteapta un premiu la mine!
A big hug!

Claudia-Maria spunea...

Diamond mersi ptr aprecierea inimoasei :D eu o fac ea :)
Carmen tks a lot, va pup.

Daniela Addario spunea...

Nu vreau sa-ti fur inima, dar o feliuta tot as sustrage, asa cu rusinica... Foarte frumoasa inimioara, iar daca-i cu capsuni, a mea este.

Miha spunea...

Hop si eu la o capsunica! :)

Claudia-Maria spunea...

Inima n-o dau...numai forma de tort daca vreti, in schimb capsunile le dau cu drag, chiar daca nu se compara cu cele din ro :(((, va pup iubitelor.

Carmen spunea...

Un premiu din toata "inima" te asteapta la mine!Duminica frumosa!

Claudia-Maria spunea...

Carmen abia azi am deschis, iti multumesc din suflet, sa-ti dea Dumnezeu sanatate ca te gandesti la mine si ma bucur ca ti-a placut partea mea din copilarie, te regasesti cumva? te pup, esti o dulce.

Trimiteți un comentariu