marți, 13 aprilie 2010

Timisoara de Pasti


la bucatarie otzara :

Actiunea umanitara :

busul pus la dispozitie de catre primaria Uivar -Gabi Idvoreanu :















gradinita din Uivar :



la givan :
ceacea Livi la grill :




Soimii Pustinis in actiune :)


Biserica Catolica din Pustinis

Casa bunicilor :


ulita mare
la sfintirea mormintilor bunicilor mei





balta de la Pustinis


se pleaca cu crucea
halta Pustinis

Timisoara :












the best frends Mormantul din Catedrala



ajutor pretios la bucatarie

cu rila iepurila

Sanmihaiu German la Daniela in noaptea Invierii :

Pustinis,in jumate de ora cand am ajuns s-a umplut soba de gosci,s-au pus bucate si beutura pe masa si s-a dar drumul la muzica :) asa-i banatanu ;)


cu Claudiu :
la shopping in Mall :


la varuta Lili :

la sorella Laura cu Tania si Deiana :


Club Amigos :

Noaptea Invierii la Biserica din Dacia :

10 comentarii:

Oana spunea...

Foarte frumoase poze, iar pt actiunea umanitara fac o mare plecaciune in fata ta!

Micul spunea...

Foarte frumos tot ce faci, felicitari si la cat mai multe actiuni reusite.
Esti o frumoasa, iar Deni te urmeaza.
O zi frumoasa.

adizzy spunea...

Timisoara noastra draga e tare mandra ...si frumoasa initiativa de ajutor...aplauze pentru ea

MihaelaT spunea...

Super pozele si felicitari pentru tot ce faceti!
Te asteapta cateva premii la mine pe blog.

Anonim spunea...

buna,sunt nascuta in banat,iar de 4 ani is maritata in constanta,acum ca ti-am vazut pozele am plans,ma luat un dor de timisoara,ami vine sa zbor pana acasa,zic acasa,k ariunde as fi timisoara e casa mea..........frumoase poze,va tuc

Claudia-Maria spunea...

asa e...te tzuc si eu!

Anonim spunea...

buna si bv penru acele poze care fac dovada unor gesturi de caritate dar ce hi5 sau id de mes ai?

Anonim spunea...

Doamne ce dor mie de Banatul meu drag de rude de oameni de acolo niste oameni minunati.
Multumesc pentru poze

Maria

Anonim spunea...

felicitari ptr ceea ce faci !!! .... ma bucur enorm ca esti banateanca , si eu sunt ;), nascuta in Resita si crescuta in Caransebes si sunt tare incantata ca ti-am descoperit blogul !!!!

Anonim spunea...

bravo rozi ce poze tari

Trimiteți un comentariu