sâmbătă, 20 februarie 2010

Pogacele cu branza si salam picant


reteta de la Micul de pe http://www.reteteinimagini.com/,


avem nevoie 100 gr.cascaval ras, de orice fel, 100 gr.salam picant sau sunca presata, 1 iaurt,100 gr.unt sau margarina,300 gr.faina,praf de copt si condimente : sare,piper,schnittlauch sau rozmarin,se formeaza o coca din toate ingredientele care se intinde si se taie cu paharul rotund,sau diverse forme, se aseaza in tava,se ung cu ou si se cresteaza apoi se dau la cuptor.






ajutorul lui mama de nadejde ;)





12 comentarii:

Micul spunea...

Claudia ajutorul e un dulce, da-i un pupic de la mine.Mach's gut.

Crina spunea...

Ai tu si o reteta de pogacele cu jumeri ai putea sa-mi scrii reteta.Multumesc

Ghiocel07 spunea...

Cred ca pogacelele au iesit asa de frumoase si bune datorita ajutorului. Hai recunoaste!

Dana spunea...

Fata mare noroc ai cu Andy!Bestiale ti-au iesit!

Claudia-Maria spunea...

Yvone,Ghiocel,Dana multam fain de aprecieri,va tzuc!
Crina o am si eu dar uite si aici reteta,doar la aluat eu nu cantaresc nimic,e aluat normal de paine

http://www.reteteinimagini.com/forum/viewtopic.php?f=39&t=857&hilit=POgacele+cu+jumere

Crina spunea...

Exact asta e problema mea nu am facut niciodata aluat de piine si daca nu am cantitati exacte nu ma pricep.Multumesc oricum ptr. silinta.

Claudia-Maria spunea...

Crina ca sa iti dovedesc ca sunt o fata silitoare,cel putin asa ma stiu prietenii ;), iti spun aici un ex de aluat de paine,deci la 1 kilogram de faina cam 500 ml.lapte sau apa,la pogacele am facut doar jumate din cantitate si iese 2 tavi de pogacele,deci cam 250 ml.lapte cu jumate de pachet de drojdie si putin zahar (jumate de lingurita) lasi putin la cald pana se topeste drojdia,apoi pui totul intr-un castron,adaogi faina si bagi malaxorul de la mixer poana devine un aluat compact si se dezlipeste de marginile vasului,daca e prea moale mai adaugi putina faina,apoi lasi la crescut cam 1 ora pana se dubleaza cantitatea,apoi il pui pe planseta de lemn,pui faina si in intinzi si urmezi procedeul de la pogacele,sper ca ti-am fost de folos si pe viitor vei lasa sarcasmul la o parte.

Crina spunea...

Da asa am sa fac iti multumesc inca o data si scuze daca am fost nepoliticoasa.Promit sa nu mai fac neplaceri.Freunde?????????

Claudia-Maria spunea...

ok Crina no problem :)))) o sa ma stradui si eu sa pun retetele mai amanuntit,freunde :)

Crina spunea...

Draga Claudia,

Am facut pogacelele dupa reteta ta dar cu jumeri ,au iesit nemaipomenite multumesc de reteta.
Ein schönes wochenende.

Anonim spunea...

draga claudia an facut reteta ta de pogacele....sunt spectaculare...nu credeam ca au sa-mi iasa la fel ca ale tale....iti multumesc pt reteta elena

Anonim spunea...

Mâine voi încerca repeta! Abia așteptat! Duminica plăcută sa aveți :*

Trimiteți un comentariu