sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Cosulete cu spuma de nuca caramelizata




Ptr aluat avem nevoie de : 2 galbenusuri,150 gr.margarina,100 gr.zahar,coaja de lamaie,jumate de cub de drojdie cu putin lapte (100 ml.) 300 gr.faina



albusurile se bat spuma cu 100 gr.nuca macinata si 100 gr.zahar (care in prealabil au fost caramelizate si apoi macinate)


aluatul dospit

se intinde ,se taie patratele pe care se pune cu lingurita spuma de nuca

se prind capetele si se dau la cuptor pana se rumesc,apoi se presara zahar vanilat

8 comentarii:

Jack T spunea...

Ciao Fluture,
De minune ti-au iesit....
Si Umplutura Baiserartig este o tare rafinatä Idee. Compliment

bucatariadenysei spunea...

delicioase

Claudia-Maria spunea...

Danke Jacob!
Michelle te pup draga mea!

mirela spunea...

woauuu,super arata,,,mmmmm,,,,puppppppp!!

Claudia-Maria spunea...

pup u too Mirela!

felis spunea...

Claule... te pup... mi-e o pofta de nu mai pot de cosuletele tale...

David Octavian spunea...

offf,ce-as face si eu, dar am intrat la cura ca nu se mai poate.Poate dupa ce dispar vreo 10 kg sa indraznesc :)

ghiocel07 spunea...

Cred ca este o reteta din Banat. Am gasit-o si in caietul soacrei mele sub alta denumire. Trebuie s-o fac si eu.

Trimiteți un comentariu