sâmbătă, 18 septembrie 2010

Tort diplomat cu piscoturi



un tort fin, delicios.
avem nevoie de piscoturi,o conserva compot de ananas,siropul de ananas,fructe ptr deco,500 gr.mascarpone,500 gr.branza fina quark, 500 ml.frisca batuta cu intaritor,2 plicuri zahar vanilat,100 gr.zahar pudra si un plic gelatina praf ptr creme.
frisca se bate cu intaritor si se adauga peste crema mascarpone si branza,se adauga zahar si zaharul vanilat si fructele din doza.

piscoturile se inmoaie putin in zeama de la compot si se aseaza pe peretii vasului in care pregatim tortul.
se toarna crema si se complecteata cu niste piscoturi siropate,se da la frigider ptr cateva ore,apoi se rastoarna pe un platou de torturi.


6 comentarii:

geta spunea...

foarte frumos a iesit!felicitari!

Cristina spunea...

Super fain Clau! Cred ca i-ai dat pe spate pe toti.

Claudia-Maria spunea...

mersi Geta,te pup
Criss draga mea nu am mai dat pe spate pe nimeni ca nu au mai venit ieri musafirii :((( ramane ptr noi tortul ;),te pup si iti doresc o duminica placuta!

sara & Miki spunea...

Vai ce bun... si vad ca ti-a iesit mare... Mai e o felie si pentru mine???

Simona spunea...

Nu stiu cat de bun a iesit dar eu nu prea am inteles reteta.Cu gelatina ce faci ca a rezultat crema doar din branza,mascarpone si frisca?Si inca ceva:in Banat ce limba vorbita ca eu nu inteleg scrisul asta d p blog?

Claudia-Maria spunea...

Gelatina leaga cele trei ingrediente din crema,iar despre graiul banatean,gusturile nu se discuta...

Trimiteți un comentariu