vineri, 15 aprilie 2011

Tort Barbie


dupa instructiunile lui Felis si al fetelor de pe reteinimagini am prins si eu curaj ptr a face acest superb tortulet pentru fetita unei prietene la implinirea a 5 anisori.

Avem nevoie de : 2 blaturi de tort albe (unul din 4 oua si celalalt din 2),ptr crema am optat pentru 200 ml.frisca,200 gr.mascarpone,100 gr.zahar pudra,zahar vanilat si 400 gr.capsuni plus gelatina ptr crema.

Ptr cuvertura : 400 gr.martipan plus colorant.

Blaturile se umplu cu crema,la mijloc se taie putin ptr a intra papusa,apoi se ajusteaza marginile la tort astfel incat sa formeze niste margini rotunde,se unge cu unt apoi se adauga fondantul de martipan framantat cu colorant si zahar pudra si intind intre doua folii alimentare cu ajutorul sucitorului,apoi se orneaza.



10 comentarii:

Micul spunea...

Foarte fain ti-a iesit si mi-ai facut pofta cu felia aia.
Te pup si-ti doresc weekend placut.

felis spunea...

Frumoasa Barbi... Cred ca fetita s-a bucurat tare mult...
Te pup ..
Week-end placut!

Liana10 spunea...

Ce papusa frumoasa si dulce! Ti-a iesit minunat, tzucu-te! :*

Un dulce aromat spunea...

Ti-a iesit o minune de papusa !Felicitari ,te pup dulce

bucatariadenysei spunea...

foarte fain ti-o iesit tortul,Claule..felicitari!

Claudia-Maria spunea...

va multumesc din suflet fetelor,va pup pe toate iubitele mele!

Janet spunea...

O printesa adevarata....parca as manca si eu o bucatica din fusta ei!
Duminica placuta!

Claudia-Maria spunea...

multumesc Janet draga,te pup!

felis spunea...

Un premiu te asteapta pe blogul meu... Sarbatori fericite!

Claudia-Maria spunea...

multumesc Felis,te pup cu drag!

Trimiteți un comentariu