vineri, 18 septembrie 2009

Tasche cu branza si cu mere


Ieri am fost plecati intr-un parc mare de distractii Legoland asa ca am copt niste placinte de luat pe drum,deoarece am avut cateva ore de mers cu masina pana acolo.
Am facut un aluat de drojdie mai fraged cu margarina, ou, lapte cu drojdia muiata si putin zahar, sare.


se framanta si se lasa la dospit:

se pregatesc umpluturile,cea cu mar ras, scortisoara si zahar :





branza de oaie se sfarma cu furculita :



aluatul se intinde si se perforeaza cu o cana mai mare :





rondelele taiate se aseaza in tava cu hartie de copt, se umple (primele au fost cu mar ras) si se impatura :



se ung cu ou si se dau la cuptor :
apoi au urmat cele cu branza (se poate face si o umplutura cu ciuperci sau sunca) sau cu o dulceata mai tare, nutela, branza dulce :


cele cu branza le-am presarat cu susan.

1 comentarii:

Anonim spunea...

ne poti scrie cita faina ou lapte nu am vazut scris niciunde reteta...

Trimiteți un comentariu