joi, 3 martie 2011

Orez cu legume si ton


O mancare mediteraniana gustoasa,hranitoare si satioasa
avem nevoie de : o conserva de ton,o ceapa mare,doi ardei (unul verde si unul rosu),un zuchini,100 gr.parmezan,ulei de masline,busuioc,sare,piper,patrunjel ,orez,100 ml.vin alb sec si putina apa
se calesc legumele taiate,apoi se adauga conserva de ton,apa, vinul alb cat sa acopere totul,nu prea multa,parmezanul si orezul,se condimenteaza si se lasa la fiert cca 30 de min la foc mic,cand e gata se adauga patrunjel tocat.

8 comentarii:

mirela spunea...

Ce bunatate de mancarica si ce fata noua ti-ai tras la blog,,,imi place,,,pup si o seara frumoasa!!!

Claudia-Maria spunea...

Mirela mersi mult esti tare draguta,inca nu sunt gata,de cateva zile dau cu sapa pe aici,pfu asa-mi traba daca nu am terminat informatica :D

sara & Miki spunea...

Subscriu si eu. Si mancarea si noua fata a blogului sunt super. Pup!

felis spunea...

Claule... tare bine arata... trebuie sa o incerc si eu!

Claudia-Maria spunea...

Mersi Sara,Felis,va pup dragelor!

Un dulce aromat spunea...

Hai fata ca mai ai putin de sapat si termini...foarte buna mancarica.Te pup

Micul spunea...

Foarte frumos arata noua ta casuta, iar orezul il trec pe lista.
te pup cu drag si-ti doresc duminica placuta.

Claudia-Maria spunea...

olteanco,Micule va pup cu drag! duminica placuta va doresc la fel.

Trimiteți un comentariu