sâmbătă, 26 septembrie 2009

Italia 2009 - Drumul

Am avut parte saptamana aceasta de o vacanta de toamna scurta dar frumoasa pe meleaguri italo-latine, am ramas profund impresionata de tot ce am vazut acolo, este ceea ce numai in Grecia am vazut, istoria antica contopita cu prezentul, arhitectura ionica si dorica, cladiri stil bizantin, renumitele biserici catolice in stil gotic, cladiri moderne, poduri sculptate,poduri de lemn, poduri metalice, bisericile sunt niste palate parca scoase din cartile de povesti nemuritoare,pietele renumite, fantini arteziene, Sfinti sculptati peste tot, Sculptura Fecioarei Maria chiar si in curtile oamenilor, bucataria mediteraniana renumita, oameni galagiosi dar prietenosi si ospitalieri, Italia e un vis pentru cei care stiu sa o ia ca atare, sa se bucure de ce ofera aceea tara ca valoare culturala si spirituala, desi am vazut doar cateva orase m-am indragostit de Italia, recomand tuturor vizita pe aceste meleaguri romanice si acuma imi vin in minte versurile lui Puya din 'Undeva in Balcani' : Europa credea ca venim s-o vizitam, surpriza! suntem aicea s-o invadam, deoarece romanii is la ei acasa acolo,la fiecare colt auzi dulcele nostru grai,in diverse dialecte bineanteles :))))
Drumul pana in Italia
Zona München : Allianz Arena a lui Bayern München si 1860 München:


intram in Alpi:


in Austria, ruta Italia :


Innsbruck panorama :

Pista de sky-sarituri de la Innsbruck :intram pe autostrada din Italia :teleferic din Alpi :


asezari din Alpi,casteluri si biserici-manastiri


zona viticola :tunelurile din Dolormiti :



coboram de pe autostrada :



fiat 500 :



am ajuns in oraselul unde stau prietenele mele Bassano del Grappa :


4 comentarii:

Mirela spunea...

Wauuuuuuuuu,Clau,ce fain te-ai plimbat,super!!!Frumoase locuri,si mi-a placut tare cum le-ai descris si ai povestit!!!Te tzuc dulce draga mea!!!

SoSheSays spunea...

Super postul tau! Nu am fost in Italia si imi pare rau dar dupa tot ce s-a intamplat si tot ce am auzit despre Italia poate sa fie cea mai frumoasa tara din lume si acolo nu simt nevoia sa ma duc. Italia si Spania auzi din gura multor oameni si parca tocmai cum spuneai si tu din versurile acelea cu Europa am venit sa te invadam ....e trist!!! Dar ce sa facem...

Claudia-Maria spunea...

Mirelus stai sa vezi ce poze minunate mai vin......... keep in touch sweety!
Frumoasa ba de ce nu, de ce sa fim bagati toti romanii in aceeasi oala, suntem oare toti la fel?????? no way, de ce sa nu aratam ca intr-adevar suntem care merg in vizita,ca stim sa respectam ceva, crezi ca am fost privita urat ca am vb romaneste,no way, dimpotriva, ce se aude,bla,bla,uscaturile din Padurea Romaniei au facut-o, chiar acolo la stiri spunea de o banda de romani spargatori de bancomate,imi venea sa intru in pamant, but what! crezi ca s-a uitat cineva urat la mine din cauza asta,mie nu-mi e rusina ca sunt romanca never and nowhere!

Mirela spunea...

Da,Clauditza,asa e,ai mare dreptate...si eu sunt la fel...nu mie rusine sa zic ca sunt romanca,am traditii si obiceiuri cu care ma mandresc,la toti starinii si nu mie rusine,pt ca am o educatie ca si oricare altul,o istorie cum multi nu au...nici aici nu se uita urat nimeni la mine cand zic ca sunt romanca si chiar sunt incantati sa le povestesc despre Europa si zona/tara din care venim(multi stiu si de Ceausescu si de comunism,dar si de Transilvania si vampiri,hihihih),probabil ca noi care stam afara mai mult, vedem altfel lucrurile,;))...si mie imi place Italia,si daca as avea posibilitatea sa o vizita nu as ezita nici un moment...vorba ta,uscaturi sunt peste tot in lumea asta mare!!!
Tzuc apasat la tine si ma uit la poze in continuare,:))!!!

Trimiteți un comentariu