duminică, 12 iulie 2009

Rulada aperitiv


asta am facut vineri sa luam cu noi in parc sambata, dar vineri seara a fost toata gata :)))))))
se face un aluat de paine cu putin unt in loc de ulei, lapte cu drojdie, sare si faina cat cuprinde :

umplutura am facut din salam banatean din ro, l-am tocat cu mixerul, am pus o bucata de cascaval, verdeturi proaspete din gradina, piper (nucsoara nu trebuie ca salamul banatean are multa), 4 linguri de ketchup

se intinde aluatul, se unge cu umplutura,se ruleaza,se aseaza in tava si se unge cu ou batut :

2 comentarii:

Jack T spunea...

Din päcate nu ai reusit sä mä convingi. Cred cä nu este bun !!
Ai Posibilitatea sä sä te scapi de Rusinea care ti-am fäcuto acuma , imi trimiti vro 4 Rouladen si eu le testez foarte Objektiv. De ce 4 ? Pentru cä Laboratorul meu este foarte pretentios si trebuie fäcut Tests foarte complicate.

LG Jacob

Claudia-Maria spunea...

numai am nici o faramitura,am scapat de totul vineri in schimb mai am din tortul aperitiv in frigi, aceleasi ingrediente dar alta forma :))))))) laboratorului tau pretentios si complicat, ii arat altceva, poate asa il conving :)))))))))))))))

Trimiteți un comentariu