duminică, 3 mai 2009

Tarta cu umplutura de fructe


Reteta ptr foaie : 100 gr.unt,2 oua,150 gr.zahar,1 pliculet amoniu ptr prajituri (7 gr.),400 gr.faina :
se amesteca totul si se formeaza un aluat :


se intinde in tava rotunda cu pereti detasabili, un sfert din cantitate se lasa ptr a sfaramana deasupra :

se intinde aluatul in forma, pe pereti cam pana la jumatate :


se prepara umplutura de fructe, eu azi am facut cu compot de piersici,dar se poate pune orice fruct, de ex : merele se taie cubulete se pun la fiert cu jumate de litru de suc de mere se adauga zahar,cuisoare,scortisoara si se leaga cu un plic de budinca de vanilie, asa am facut eu azi cu piersicile :




se face sosul de fructe cu bundinca de vanilie :

se rastorna sosul peste aluat :


se formeaza capacul tartei din restul de aluat ,mentionez ca se pot forma si fasiuitze din aluat care se intercaleaza pe tarta,eu azi am facut 'faramituri' :


se pune in cuptorul incins in prealabil la 180 g, unde se lasa pentru aproximativ 40 min :

se detaseaza peretii si se lasa la racit cateva ore :

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu